Hei Hei

welkom op onze blog.
Hier geven we je allerlei tips, inspiratie en houden we je op de hoogte van alle nieuwtjes op het gebied van wonen en interieur.


donderdag 6 mei 2010

Landgoedmarckt Schaffelaer

De spullen staan gepakt voor de landgoedmarckt op landgoed De Schaffelaer. Het valt niet mee om te bedenken hoeveel en wat je allemaal mee moet nemen. Maurien is lekker een paar dagen weg met man en kinderen en dus moest ik alles alleen klaar zetten. Het is wel vreemd om niet even te kunnen overleggen, hoeveel zullen we van dit meenemen en hoeveel van dat? Alleen inpakken is een stuk saaier! Anders houd je elkaar scherp en nu bedenk ik iedere keer weer iets, oh ja, dat moet ik nog pakken. Een half uur later bedenk nog 3 dingen en weer een uur later bedenk ik dat dit misschien  ook nog handig is om mee te nemen. Uiteindelijk (11.00 's avonds) hoop ik dat ik alles heb en mocht ik toch nog iets bedenken dan heb ik morgen nog om het te pakken. Ik moet het dan wel ergens noteren anders vergeet ik het alsnog. Schrijfboekje gaat direct de tas in (anders vergeet ik ook dit) dan kan ik het in ieder geval opschrijven. Want morgen ga ik n.l. met mijn dames op stap naar Haarlem.
Met de dames bedoel ik onze drie dochters en mijn moeder. De meiden willen winkelen en oma en moeders gaan lekker naar de kapper. Dan zien we er zaterdag ten minste tip top uit. Ja, want oma gaat meehelpen op de marckt. Dat gaat best goed komen, want ook al is ze gepensioneerd, ze staat nog steeds elke week in het tuincentrum tuinmeubelen te verkopen.
Toen de vraag kwam of ze wilde helpen was ze meteen enthousiast. Naast een goede verkoopster is ze tevens onze inkoopster bij TICA voor de vergeten en bestelde artikelen. We moeten ook wel om haar lachen. Iedereen keer als ze geweest is heeft ze weer leuke nieuwe spullen gezien. Wat haar betreft hadden we nu al een voorraad voor 5 jaar gehad. Zaterdag mag ze haar talenten als verkoopster gebruiken. Dan kunnen we daarna weer praten over inkopen. Tot zaterdag!